26% do eleitorado de Osasco ainda não sabem em quem votar

26% do eleitorado de Osasco ainda não sabem em quem votar

 

Pesquisa realizada pelo RealTime Big Data, encomenda pela Record TV ouviu 800 pessoas  na cidade de Osasco no começo do mês, nível de confiança é de 95%. Rogério Lins aparece na frente na pesquisa, em segundo lugar está o ex prefeito e atual deputado estadual do PT do Emidio de Souza, e em terceiro lugar, o vereador Dr. Lindoso.

Na pesquisa, foi apontado também o nível de rejeição, o prefeito Rogério Lins aparece como o candidato com a maior porcentagem (16%), Emidio 11% e o Dr. Lindoso apenas com 2%.

A avaliação ao governo Rogério Lins já tem números melhores, 51% dos entrevistados aprovam seu governo, 42% desaprovam e 7% não sabem ou não responderam.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

22 thoughts on “26% do eleitorado de Osasco ainda não sabem em quem votar

  • 16 de maio de 2022 em 09:31
    Permalink

    Excellent post. Keep posting such kind of info on your site.

    Im really impressed by your site.
    Hello there, You’ve done an excellent job. I’ll certainly digg it and for my part recommend to my friends.
    I’m sure they will be benefited from this web site.

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 23:33
    Permalink

    Wow, superb blog structure! How lengthy have you been blogging for?
    you make blogging glance easy. The entire glance of your site is wonderful, let alone the content!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 13:38
    Permalink

    That is a really good tip particularly to those new to the blogosphere.
    Short but very precise info… Appreciate your sharing this one.
    A must read post!

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 21:40
    Permalink

    This web site really has all the information I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 06:23
    Permalink

    Wonderful blog you have here but I was wanting
    to know if you knew of any forums that cover the same topics talked about in this article?

    I’d really like to be a part of community where I
    can get responses from other knowledgeable individuals that share the same
    interest. If you have any recommendations, please
    let me know. Kudos!

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 18:25
    Permalink

    Does your site have a contact page? I’m having trouble locating it
    but, I’d like to shoot you an e-mail. I’ve got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great website and I look forward to seeing it expand over time.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 11:01
    Permalink

    Nice weblog here! Additionally your web site a
    lot up fast! What host are you the use of? Can I am
    getting your associate hyperlink for your host? I want my website loaded up as quickly as yours lol

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 18:49
    Permalink

    Does your website have a contact page? I’m having trouble
    locating it but, I’d like to shoot you an email. I’ve got some creative ideas for your blog
    you might be interested in hearing. Either way, great blog
    and I look forward to seeing it improve over time.

    Resposta
  • 27 de março de 2022 em 09:52
    Permalink

    Hello there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
    Is it difficult to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty quick.

    I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where
    to begin. Do you have any ideas or suggestions? With thanks

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 09:20
    Permalink

    You can certainly see your enthusiasm within the article you
    write. The arena hopes for even more passionate writers like you who aren’t afraid to mention how they
    believe. At all times follow your heart.

    Resposta