Doutor Sato investe na tecnologia e entrega mais de 300 tablets aos Agentes Comunitários de Saúde

O Prefeito  Doutor Sato, realizou no Teatro Municipal da cidade, a entrega de mais de 300 tablets aos Agentes Comunitários de Saúde de Jandira. 

Trabalho esse, realizado pela Secretaria Municipal de Saúde, através do departamento de Atenção Básica que tem  com objetivo facilitar o serviço dos funcionários e trazer progresso na saúde para toda a população. 

Por meio dos tablets e da implantação do sistema desta nova ferramenta, será possível atender às diretrizes do programa Previne Brasil, que é o novo modelo de financiamento da Atenção Primária à Saúde (APS). 

O Dr. Sato informou também que em breve a cidade contará com prontuários eletrônicos, a fim de oferecer segurança e praticidade aos moradores e trazê-los mais próximos não só da cidade, como também desses respectivos serviços. 

Em menos de 1 ano de gestão, o Prefeito garantiu que, daqui para frente, outros projetos serão desenvolvidos e entregues aos munícipes em passos cada vez mais largos. 

Além do recebimento dos aparelhos, os profissionais receberam um treinamento para instruções de manuseamento e melhores maneiras de conduzir os pacientes neste novo mecanismo. 

 

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

24 thoughts on “Doutor Sato investe na tecnologia e entrega mais de 300 tablets aos Agentes Comunitários de Saúde

  • 5 de junho de 2022 em 00:59
    Permalink

    Hi! I just wanted to ask if you ever have any issues with
    hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing
    months of hard work due to no data backup. Do you have any
    solutions to prevent hackers?

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 15:13
    Permalink

    This is very attention-grabbing, You’re an excessively skilled
    blogger. I’ve joined your feed and look ahead to searching for extra of your fantastic post.
    Additionally, I’ve shared your site in my social
    networks

    Resposta
  • 13 de maio de 2022 em 01:07
    Permalink

    Where can I find free images?. Which images are usually considered free?. When is it ok to insert a picture from a website?.

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 08:42
    Permalink

    Definitely imagine that that you said. Your favourite reason seemed to be on the web the simplest factor to understand of.

    I say to you, I definitely get annoyed at the same time as other people consider issues that they plainly don’t realize about.
    You controlled to hit the nail upon the top and also defined out the entire thing with no
    need side effect , other people could take a signal. Will probably be back to get more.
    Thank you

    Resposta
  • 7 de abril de 2022 em 23:28
    Permalink

    How do I start a blog? I just got a new account on Yahoo but don’t see where to start writing.?

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 19:40
    Permalink

    Pretty! This was a really wonderful article. Thank you
    for providing this info.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 10:40
    Permalink

    Wow, marvelous weblog format! How long have you been running a blog for?
    you make blogging look easy. The overall glance of your web site is great, let alone the content!

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 02:22
    Permalink

    I currently have a two column Joomla website, however I don’t like the sidebar being on the right. Is there a way to either convert a two-column jJomla website into a three column one, or at least move the sidebar to the left?.

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 19:51
    Permalink

    Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I am going through troubles with your RSS.
    I don’t know why I can’t subscribe to it. Is there anybody getting
    identical RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond?
    Thanx!!

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 16:03
    Permalink

    With havin so much content and articles do you ever run into any problems
    of plagorism or copyright violation? My blog has a lot of unique content I’ve either written myself or
    outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over
    the internet without my permission. Do you know any techniques to help reduce content from
    being ripped off? I’d certainly appreciate
    it.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 22:03
    Permalink

    I am sure this piece of writing has touched all the internet people, its really really good article on building up new blog.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 12:19
    Permalink

    Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it
    to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.
    There was a hermit crab inside and it pinched her
    ear. She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to tell someone!

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 10:36
    Permalink

    Currently it appears like Movable Type is the top blogging platform
    out there right now. (from what I’ve read) Is that
    what you are using on your blog?

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 09:05
    Permalink

    What’s up to all, because I am actually keen of reading this
    website’s post to be updated regularly. It includes fastidious material.

    Resposta