Dr Lindoso apresenta suas propostas para a imprensa da região

DrLindoso apresenta suas propostas para a imprensa da região

Na manhã desta terça-feira(22), o diretório municipal do Republicanos de Osasco, em nome da presidente LorraineLindoso, reuniu a imprensa regional para um café da manhã, onde o objetivo foi apresentar algumas propostas do pré-candidato a prefeito, Dr. Lindoso, e esclarecer algumas dúvidas em relação ao pré-candidato a vice, Cel. PM Lucena.

O pré-candidato Dr. Lindoso abordou vários assuntos, dentre eles, a saúde, segurança pública e a educação. “Trabalhamos com três pilares para a nossa pré-campanha e a escolha do Lucena, veio após o levantamento de como estamos com a segurança deficitária na periferia”, completou Lindoso.

Com o microfone em mãos, os membros da mesa, agradeceram a presença de todos e responderam, sem rodeios e de forma franca, a todas as perguntas dos jornalistas.

Vale ressaltar que além da imprensa local, participaram do café os membros da coordenação geral do Republicanos Nacional, que vieram de Brasília.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

21 thoughts on “Dr Lindoso apresenta suas propostas para a imprensa da região

  • 5 de junho de 2022 em 05:42
    Permalink

    Wonderful, what a webpage it is! This webpage presents useful facts
    to us, keep it up.

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 08:40
    Permalink

    Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Kudos!

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 21:10
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are
    not already 😉 Cheers!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 11:33
    Permalink

    I blog quite often and I really appreciate your content.
    This article has truly peaked my interest. I’m going to book mark
    your site and keep checking for new details about once per week.
    I opted in for your Feed too.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 12:48
    Permalink

    Thank you a bunch for sharing this with all of us you
    really recognise what you’re talking approximately!
    Bookmarked. Please additionally seek advice from my web site =).
    We may have a hyperlink alternate agreement between us

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 23:18
    Permalink

    What’s up to every body, it’s my first pay a visit of this web site; this
    weblog consists of amazing and genuinely excellent stuff in favor of
    visitors.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 03:34
    Permalink

    Everything posted was very logical. But, what about this?
    suppose you composed a catchier title? I mean, I
    don’t want to tell you how to run your blog, but suppose you added something
    that makes people want more? I mean Dr Lindoso apresenta suas propostas para a imprensa da região – Cidade em Alerta is a little plain. You might peek at Yahoo’s home page and see how they
    create news titles to get viewers to click. You might add a video or
    a pic or two to get readers excited about everything’ve got to
    say. Just my opinion, it could make your website a little livelier.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 09:09
    Permalink

    Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do
    you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying
    for a while but I never seem to get there!
    Cheers

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 11:20
    Permalink

    always i used to read smaller posts which also clear
    their motive, and that is also happening with this post which I am reading
    now.

    Resposta
  • 30 de março de 2022 em 21:33
    Permalink

    excellent points altogether, you just received a emblem
    new reader. What may you suggest about your submit that you just made some days in the past?
    Any sure?

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 16:54
    Permalink

    Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!

    Extremely useful information specifically the last part 🙂 I care for such info a lot.
    I was looking for this particular info for a long time.
    Thank you and best of luck.

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 08:45
    Permalink

    Hello very cool website!! Guy .. Excellent ..
    Amazing .. I’ll bookmark your web site and take
    the feeds additionally? I am glad to search out so many useful info here in the publish,
    we need work out extra techniques on this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

    Resposta