Em Coletiva realizada no dia de hoje, 08, Doria anuncia vacinação em idosos com 75 e 76 anos no dia 15 de março

Novas faixas etárias de imunização contra o coronavírus são confirmadas pelo Governo do Estado e reúnem cerca de 420 mil pessoas

O Governador João Doria anunciou nesta segunda-feira (8) que a campanha de vacinação contra o coronavírus será ampliada para abranger idosos com 75 e 76 anos de idade. A partir do próximo dia 15, cerca de 420 mil pessoas nestas duas faixas etárias poderão receber a primeira dose em todos os 645 municípios do Estado.

 Até as 12h50 desta segunda, 2.450.584 pessoas já haviam recebido a primeira dose, e outras 845.821 completaram o ciclo vacinal com a segunda dose, totalizando 3.296.405 vacinações em todo o Estado.

Os públicos vacinados até o momento são profissionais de saúde, indígenas, quilombolas, idosos com mais de 60 anos e pessoas com deficiência com mais de 18 anos vivendo em instituições de longa permanência, além de idosos em geral com idade a partir de 77 anos.

Vacinômetro

Os números da vacinação no Estado podem ser consultados no Portal do Governo de São Paulo, no link vacinaja.sp.gov.br/vacinometro/. O Vacinômetro aponta, em tempo real, quantas pessoas já receberam a primeira e a segunda dose da vacina, inclusive com dados individualizados de cada cidade. A ferramenta também mostra o quantitativo de doses enviadas aos municípios.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

21 thoughts on “Em Coletiva realizada no dia de hoje, 08, Doria anuncia vacinação em idosos com 75 e 76 anos no dia 15 de março

  • 5 de junho de 2022 em 08:20
    Permalink

    I have been exploring for a bit for any high quality
    articles or weblog posts on this sort of space . Exploring in Yahoo I
    at last stumbled upon this site. Studying this information So i am satisfied to
    convey that I’ve a very good uncanny feeling I came upon exactly what I needed.
    I such a lot surely will make sure to don?t disregard this site and provides it a look
    regularly.

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 15:04
    Permalink

    I am now not certain where you are getting your info, however good topic.
    I needs to spend some time studying much more or figuring out more.
    Thank you for magnificent info I used to be looking for this info for my mission.

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 08:52
    Permalink

    Excellent blog you have here.. It’s hard to find high quality writing like yours nowadays.
    I truly appreciate people like you! Take care!!

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 21:16
    Permalink

    What’s up it’s me, I am also visiting this web page on a regular basis,
    this site is in fact fastidious and the users are
    genuinely sharing pleasant thoughts.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 21:23
    Permalink

    First off I want to say superb blog! I had a quick question that I’d
    like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your head before writing.
    I have had a hard time clearing my mind in getting my
    thoughts out. I truly do take pleasure in writing however it just
    seems like the first 10 to 15 minutes are generally
    lost simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints?
    Thanks!

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 13:23
    Permalink

    hey there and thank you for your info – I have definitely picked up anything new
    from right here. I did however expertise several technical issues using this site, as
    I experienced to reload the site many times previous to I could get it to load properly.

    I had been wondering if your web host is OK?
    Not that I’m complaining, but slow loading instances times will sometimes
    affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Anyway I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for much more of your respective exciting content.
    Ensure that you update this again very soon.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 00:38
    Permalink

    Everything is very open with a precise description of the issues.
    It was really informative. Your website is extremely helpful.
    Many thanks for sharing!

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 13:47
    Permalink

    Hey would you mind letting me know which web host you’re using?
    I’ve loaded your blog in 3 completely different web browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good hosting provider at a fair price?

    Kudos, I appreciate it!

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 05:24
    Permalink

    Hey there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.
    Is it difficult to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty
    fast. I’m thinking about creating my own but I’m
    not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions?
    Thank you

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 23:59
    Permalink

    Good post. I learn something totally new and challenging on sites I stumbleupon every day.

    It will always be exciting to read articles from other authors and use a little
    something from their web sites.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 11:12
    Permalink

    For newest information you have to go to see internet and on the web I found this
    web page as a best web site for most up-to-date updates.

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 06:21
    Permalink

    What’s up to every , as I am genuinely keen of reading
    this web site’s post to be updated daily. It contains fastidious data.

    Resposta
  • 27 de março de 2022 em 05:23
    Permalink

    Thanks for another informative website. The place else may I get that
    type of information written in such a perfect approach?

    I have a undertaking that I am just now operating on, and I’ve
    been on the look out for such info.

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 06:09
    Permalink

    Pretty! This has been an extremely wonderful article.
    Thanks for providing these details.

    Resposta