Fundo Social de Osasco recebe doação de 500 cartões alimentação da APAS

O prefeito de Osasco, Rogério Lins, e a primeira-dama e presidente do Fundo Social de Solidariedade, Aline Lins, receberam de representantes da Associação Paulista de Supermercados (APAS) a doação de 500 cartões alimentação da campanha Doação Super Essencial, encabeçada pelo setor supermercadista, e que serão destinados às famílias em situação de vulnerabilidade social atendidas pelo Fundo Social. Os cartões terão validade de três meses.

Cada cartão tem um saldo no valor de R$ 100,00 e está pronto para uso. Dentro de cada envelope vem uma senha pessoal e intransferível. É só passar no caixa do estabelecimento de preferência.

A entrega – intermediada pelo vereador Délbio Teruel, que também esteve presente representando o Legislativo – ocorreu na sala de reuniões do gabinete do prefeito e contou com a presença da executiva de Relacionamento/Regional Osasco, Samanta Brites, da diretora do Comitê de Responsabilidade Social/Regional Osasco, Geysa Voppe Silveira, do diretor Regional, Álvaro Torquato Silveira, e do gerente de Relações Institucionais da APAS, Rodrigo Marinheiro.

O cartão, das bandeiras Sodexo, Alelo e Ticket Alimentação, parceiras da ação, é aceito em toda a rede de supermercados do Brasil para a aquisição de itens de necessidade básica, como alimentos, produtos de higiene pessoal e limpeza.

Rogério Lins agradeceu a doação e falou sobre a queda nos índices da covid no município, do alto índice de adultos acima de 18 anos vacinados com a primeira dose, que está próximo dos 80%, destacou a retomada da economia, geração de empregos e renda e da chegada de novas empresas, do retorno gradativo das aulas no segundo semestre, entre outros assuntos.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

33 thoughts on “Fundo Social de Osasco recebe doação de 500 cartões alimentação da APAS

  • 14 de junho de 2022 em 04:43
    Permalink

    I really like looking through an article that can make people think.
    Also, many thanks for allowing me to comment!

    Resposta
  • 12 de junho de 2022 em 14:24
    Permalink

    I am actually thankful to the holder of this website who
    has shared this enormous post at at this time.

    Resposta
  • 11 de junho de 2022 em 10:03
    Permalink

    I feel this is among the such a lot vital information for me.
    And i’m glad studying your article. But should statement on some basic issues, The site style is wonderful, the articles is in reality great : D.
    Good job, cheers

    Resposta
  • 8 de junho de 2022 em 16:51
    Permalink

    Aw, this was a very nice post. Taking a few minutes and actual effort to generate a great
    article… but what can I say… I hesitate a lot and never manage to get anything
    done.

    Resposta
  • 6 de junho de 2022 em 12:04
    Permalink

    Hello! Someone in my Facebook group shared
    this website with us so I came to look it over.
    I’m definitely loving the information. I’m bookmarking
    and will be tweeting this to my followers! Fantastic blog and terrific style and design.

    Resposta
  • 5 de junho de 2022 em 23:58
    Permalink

    My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be precisely what I’m looking for.

    Would you offer guest writers to write content available for you?
    I wouldn’t mind publishing a post or elaborating on a few of the subjects you write regarding here.
    Again, awesome site!

    Resposta
  • 5 de junho de 2022 em 19:14
    Permalink

    I’ve learn several good stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting.
    I surprise how so much attempt you put to create one of these great informative website.

    Resposta
  • 5 de junho de 2022 em 09:32
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much.
    I hope to give something back and help others like you helped me.

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 14:38
    Permalink

    Thank you for another informative website. The place else may just I get
    that type of information written in such a perfect manner?
    I’ve a undertaking that I am just now working
    on, and I have been at the glance out for such information.

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 14:21
    Permalink

    Hello would you mind stating which blog platform you’re
    using? I’m going to start my own blog soon but I’m having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs
    and I’m looking for something completely unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 19:38
    Permalink

    Its not my first time to visit this web page, i am visiting this website dailly and obtain nice data from here everyday.

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 08:47
    Permalink

    Nice replies in return of this matter with genuine arguments and explaining the whole thing on the topic of that.

    Resposta
  • 7 de abril de 2022 em 02:40
    Permalink

    Hurrah! After all I got a webpage from where I know how to in fact obtain helpful facts regarding my study
    and knowledge.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 10:27
    Permalink

    Hey there! I’m at work browsing your blog from my new iphone 3gs!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to
    all your posts! Keep up the fantastic work!

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 00:19
    Permalink

    These are truly great ideas in concerning blogging.

    You have touched some nice factors here. Any way keep up wrinting.

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 02:22
    Permalink

    What’s Taking place i am new to this, I stumbled upon this I’ve found It absolutely useful and it has
    aided me out loads. I hope to give a contribution & assist different users like its helped me.
    Good job.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 07:15
    Permalink

    hi!,I love your writing so a lot! percentage we communicate extra approximately your article on AOL?
    I need an expert on this house to unravel my problem. Maybe that
    is you! Having a look ahead to see you.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 00:17
    Permalink

    Good day! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

    Is it very hard to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I’m thinking about making my own but I’m not sure where to begin. Do
    you have any tips or suggestions? With thanks

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 04:57
    Permalink

    Hey there! Do you know if they make any plugins to safeguard
    against hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any suggestions?

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 06:25
    Permalink

    Hello are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you need any coding expertise
    to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!

    Resposta
  • 25 de março de 2022 em 21:40
    Permalink

    Hello, I wish for to subscribe for this weblog to take hottest updates, thus where can i do it please help.

    Resposta
  • 25 de outubro de 2021 em 18:36
    Permalink

    Hi, i think that i saw you visited my web site thus i came to “return the favor”.I am attempting to find things to enhance my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!|

    Resposta
  • 25 de outubro de 2021 em 18:08
    Permalink

    I am curious to find out what blog system you happen to be using?
    I’m experiencing some minor security issues with my latest blog and I
    would like to find something more safeguarded. Do you have any suggestions?

    Resposta
  • 25 de outubro de 2021 em 08:04
    Permalink

    Hi, I do think this is a great web site. I stumbledupon it
    😉 I may revisit once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue
    to help other people.

    Resposta