Ganha Tempo de Barueri volta a funcionar com os serviços agendados pelo site

 

O Ganha Tempo em Barueri já esta com seus serviços disponíveis, para realizar algum dos serviços, o cidadão precisa fazer o agendamento através do site http://www.barueri.sp.gov.br/ganhatempo/AgendamentosOnline.aspx

e procurar o serviço desejado.

 

Segundo informações levantadas, todos os serviços já estão disponível para o cidadão de Barueri, o que não retornou a funcionar são os espaços como o Espaço Criança e o Espaço Digital.

 

O horário do Ganha Tempo é das 8h às 17h, porem, os agendamentos dos setores seguem horários de inicio e termino. Outros serviços que estão disponível dentro do Ganha Tempo como o Cartório, Banco, Lotérica, Detran entre outros, possuem horários que são divulgados no guia de serviço que está localizado no Portal do Ganha Tempo, na aba “Serviços de Apoio” http://www.barueri.sp.gov.br/ganhatempo/.

 

Vale ressaltar que para a população ser atendida ela primeiramente deve agendar o serviço necessário. Com o agendamento, o cidadão irá passar pela triagem aonde será entregue uma senha.  Alguns serviços disponibilizam um canal de atendimento, para assim facilitar a comunicação entre o serviço e a população, são eles:

 

– Seguro Desemprego

(11) 4199-1290 ou 4199-1333

Ramal 170 /180

E-mail: gt.sup.pat@barueri.sp.gov.br

 

– Captação de Vagas

e-mail: gt.captacao@barueri.sp.gov.br

 

– Finanças

(11) 4199-1335 ou 4199-1333

Ramal 236 / 285

e-mail: gt.financas1@barueri.sp.gov.br

 

– RG

(11) 4199-1333

Ramal: 163 / 251 / 276/ 258

 

– JUCESP

(11) 4199-1280 ou 4199-1333 – Ramais 291 / 292

E-mail: gt.jucesp@barueri.sp.gov.br

 

– Cadastro Cidadão e Cartão SUS

(11) 4199-1333

Ramal: 294 / 156

E-mail: gt.cartaosus@barueri.sp.gov.br

 

– Perícia Médica

(11) 4622-1333

Ramal: 128

 

– Vigilância Sanitária

(11) 4199-1343 ou 4199-1333

Ramal: 281 / 179

E-mail: saude.vsprotocolo01@barueri.sp.gov.br

 

– NAF – IR/CPF

(11) 4199-1333

Ramal: 193 / 247

Agendamento das 9h às 12h

 

– Banco do Povo

(11) 4199-1341 ou 4199-1333

Ramal: 254 / 227 / 228

 

– Procon

E-mail: gt.procon1@barueri.sp.gov.br

 

– CTPS Digital

E-mail: gt.carteiradetrabalho@barueri.sp.gov.br

 

– Alistamento Militar

Site: https://www.alistamento.eb.mil.br

 

– OAB

E-mail: gt.assistenciajudiciaria@barueri.sp.gov.br

 

– Sebrae

E-mail: sebraeaqui.barueri1@barueri.sp.gov.br

 

 

 

 

 

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

25 thoughts on “Ganha Tempo de Barueri volta a funcionar com os serviços agendados pelo site

  • 5 de junho de 2022 em 05:12
    Permalink

    What i don’t realize is actually how you’re not really much more smartly-favored than you might be right now.
    You are so intelligent. You know thus considerably on the subject of this topic, produced me individually imagine it from so many varied
    angles. Its like men and women are not interested until it’s something to do
    with Lady gaga! Your own stuffs nice. At all
    times care for it up!

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 16:23
    Permalink

    What’s up to all, the contents present at this web site are actually awesome for people
    experience, well, keep up the good work fellows.

    Resposta
  • 10 de maio de 2022 em 01:12
    Permalink

    Howdy! I could have sworn I’ve been to this site
    before but after browsing through some of the articles
    I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I discovered it and I’ll
    be book-marking it and checking back regularly!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 08:00
    Permalink

    Hmm is anyone else encountering problems with the pictures
    on this blog loading? I’m trying to find out if its a problem
    on my end or if it’s the blog. Any responses would be greatly appreciated.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 20:28
    Permalink

    you’re in point of fact a excellent webmaster. The web site loading speed is incredible.
    It seems that you are doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece.
    you have done a excellent job in this subject!

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 09:31
    Permalink

    Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your web
    site, how could i subscribe for a weblog web site? The account helped me a acceptable deal.
    I have been tiny bit familiar of this your broadcast
    provided shiny clear concept

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 18:41
    Permalink

    Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?
    I’m trying to figure out if its a problem on my end or if
    it’s the blog. Any feedback would be greatly appreciated.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 23:09
    Permalink

    Greetings from Idaho! I’m bored at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.
    I love the information you provide here and can’t wait to take a look when I get home.

    I’m surprised at how fast your blog loaded on my mobile ..
    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, good site!

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 13:57
    Permalink

    My partner and I stumbled over here from a different page and thought I
    might as well check things out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to exploring your web page repeatedly.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 14:50
    Permalink

    You’re so interesting! I don’t think I have read a single thing like
    this before. So good to find somebody with some genuine thoughts on this subject matter.
    Seriously.. thanks for starting this up. This website is something
    that is required on the internet, someone with some
    originality!

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 08:29
    Permalink

    I’m curious to find out what blog system you have been working with?

    I’m experiencing some small security issues with
    my latest site and I’d like to find something more secure.
    Do you have any suggestions?

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 15:12
    Permalink

    Hi, i think that i noticed you visited my site so i got
    here to return the desire?.I am trying to find things to improve my web
    site!I guess its adequate to make use of a few of your
    ideas!!

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 11:26
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to
    say that I’ve truly enjoyed browsing your blog posts.
    After all I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again very
    soon!

    Resposta
  • 27 de março de 2022 em 08:00
    Permalink

    Awesome blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.

    Would you recommend starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally confused ..
    Any ideas? Kudos!

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 12:46
    Permalink

    Hello to every body, it’s my first visit of this blog;
    this blog carries remarkable and genuinely good data in support of readers.

    Resposta