Inversão de acesso na Castello Branco em Barueri será liberada sábado (05) a partir das 10h

 

O remodelamento traz nova opção de acesso ao Rodoanel Oeste para quem utiliza o viaduto da Avenida Tucunaré para a Castello Branco

Será liberada a partir da manhã deste sábado (05/12) a alça de acesso entre a pista expressa e a via marginal, no km 22 da rodovia Castello Branco, sentido capital, em Barueri. A previsão é que a liberação aconteça a partir das 10 horas, após a realização de serviços finais de sinalização. A remodelação foi executada pela CCR ViaOeste e atende uma solicitação da Prefeitura Municipal de Barueri junto à Agência de Transportes do Estado de São Paulo (Artesp).

De acordo com o gestor de engenharia da concessionária, Pedro Veloso, a obra consistiu na inversão de movimentos da alça e no sentido do fluxo, permitindo o acesso da pista expressa para a marginal. O pedido da Prefeitura de Barueri à ARTESP se baseou na necessidade de oferecer nova opção de acesso ao Rodoanel Oeste para quem utiliza o viaduto da Avenida Tucunaré para a Castello Branco. Os trabalhos foram iniciados pela concessionária em setembro e foram concluídos antes do prazo firmado junto à Artesp, que é de 180 dias.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

24 thoughts on “Inversão de acesso na Castello Branco em Barueri será liberada sábado (05) a partir das 10h

  • 5 de junho de 2022 em 02:34
    Permalink

    I used to be recommended this web site through my cousin. I’m not sure whether this post is written through him as nobody else know
    such exact approximately my problem. You’re amazing!
    Thanks!

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 09:39
    Permalink

    Thanks for sharing such a good opinion, article is nice, thats
    why i have read it completely

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 16:43
    Permalink

    Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you could do with some pics to drive the message home a little bit, but
    instead of that, this is magnificent blog.

    A fantastic read. I will certainly be back.

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 23:08
    Permalink

    Greetings from Los angeles! I’m bored at work so I decided to check out your blog on my iphone during lunch break.
    I really like the info you present here and can’t wait to take a
    look when I get home. I’m surprised at how quick your
    blog loaded on my phone .. I’m not even using
    WIFI, just 3G .. Anyways, very good site!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 13:57
    Permalink

    It’s very straightforward to find out any matter on net as compared
    to textbooks, as I found this piece of writing at this web page.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 20:56
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.

    I’ll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post.
    I’ll certainly return.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 13:18
    Permalink

    Hey would you mind letting me know which web host you’re utilizing?
    I’ve loaded your blog in 3 different internet browsers and I must say this blog
    loads a lot faster then most. Can you suggest a good
    hosting provider at a fair price? Many thanks, I appreciate it!

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 16:52
    Permalink

    I have been exploring for a little bit for any high quality articles or weblog posts in this kind of space .

    Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site. Studying this
    info So i am happy to exhibit that I have an incredibly excellent uncanny feeling I found out exactly
    what I needed. I so much undoubtedly will make sure to don?t overlook this site and provides it a glance
    on a continuing basis.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 17:47
    Permalink

    you’re truly a good webmaster. The web site loading velocity is amazing.
    It seems that you’re doing any distinctive trick. Furthermore, The contents
    are masterwork. you have done a magnificent job in this topic!

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 08:48
    Permalink

    I would like to thank you for the efforts
    you’ve put in penning this website. I am hoping to check out the same
    high-grade content from you in the future as well.
    In fact, your creative writing abilities has inspired me to get
    my own, personal blog now 😉

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 14:04
    Permalink

    Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article
    and the rest of the site is also really good.

    Resposta
  • 27 de março de 2022 em 18:07
    Permalink

    What’s up to every body, it’s my first go to see of this blog;
    this web site carries awesome and genuinely fine material for visitors.

    Resposta
  • 25 de março de 2022 em 21:22
    Permalink

    Thank you, I’ve just been looking for info about this subject for a long
    time and yours is the best I’ve came upon till now. However, what about the bottom line?

    Are you sure about the supply?

    Resposta