Mais de R$ 1,7 bilhão de investimento é anunciado pelo Governo de São Paulo em diversas cidades

São mais de 150 obras que vão levar melhorias a 2.300 quilômetros de rodovias paulistas em 196 municípios pelo programa Estrada Asfaltada

 

O Governador João Doria e o Vice-Governador Rodrigo Garcia anunciaram nesta segunda-feira (21), no Palácio dos Bandeirantes, investimentos de mais de R$ 1,7 bilhão do Estrada Asfaltada, programa que levará melhorias para rodovias de todo o estado. 

Esses investimentos dão início à nova matriz logística implementada pela Secretaria de Logística e Transportes. As mais de 150 obras do Estrada Asfaltada são tecnicamente chamadas de conservação especial, manutenção de vias que consiste em recape e implantação de nova sinalização das rodovias.

Entre os serviços que deverão ser executados destacam-se a adaptação da rodovia às novas condições de tráfego e alterações ocorridas no seu entorno; implementação de pequenas obras necessárias para o seu bom funcionamento e a redução do tempo de percurso, com a consequente diminuição no custo de transporte.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

22 thoughts on “Mais de R$ 1,7 bilhão de investimento é anunciado pelo Governo de São Paulo em diversas cidades

  • 5 de junho de 2022 em 09:43
    Permalink

    Thanks for finally talking about > Mais
    de R$ 1,7 bilhão de investimento é anunciado pelo Governo de São Paulo
    em diversas cidades – Cidade em Alerta < Liked it!

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 15:03
    Permalink

    I relish, cause I found exactly what I was taking a look for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you
    man. Have a great day. Bye

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 19:43
    Permalink

    Right now it looks like BlogEngine is the top blogging platform available right now.
    (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 08:54
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a author for your weblog.

    You have some really great posts and I believe I would be a
    good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write
    some content for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an email if interested. Thanks!

    Resposta
  • 7 de abril de 2022 em 02:20
    Permalink

    Attractive section of content. I just stumbled upon your
    blog and in accession capital to assert that
    I get actually enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 10:26
    Permalink

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!
    Extremely helpful info specially the last part 🙂 I care for such information a lot.
    I was seeking this particular info for a very long time.

    Thank you and best of luck.

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 01:53
    Permalink

    I just like the helpful info you provide in your articles.

    I’ll bookmark your weblog and check once more here frequently.
    I’m slightly certain I will be informed plenty of new stuff right here!

    Best of luck for the following!

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 21:08
    Permalink

    My coder is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the expenses.

    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on a variety of websites
    for about a year and am concerned about switching to another platform.

    I have heard very good things about blogengine.net. Is there a
    way I can import all my wordpress content into
    it? Any help would be greatly appreciated!

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 09:20
    Permalink

    We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website offered us with valuable info to work on. You
    have done a formidable job and our whole community will be
    grateful to you.

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 17:05
    Permalink

    Hi there, I enjoy reading all of your article. I wanted to write
    a little comment to support you.

    Resposta
  • 28 de março de 2022 em 01:32
    Permalink

    Just want to say your article is as surprising. The clearness in your post is just spectacular
    and i could assume you’re an expert on this subject. Fine
    with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please keep up the rewarding
    work.

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 05:15
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I’ve really enjoyed browsing your
    blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

    Resposta
  • 25 de outubro de 2021 em 07:59
    Permalink

    Hey superb website! Does running a blog like this require a large amount of work?
    I have absolutely no understanding of coding however I was hoping to start my own blog in the near future.
    Anyways, should you have any ideas or tips for new blog owners please share.
    I know this is off subject nevertheless I simply wanted to ask.
    Cheers!

    Resposta
  • 25 de outubro de 2021 em 07:47
    Permalink

    Hello! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work
    due to no backup. Do you have any solutions to
    protect against hackers?

    Resposta