Prefeito Elvis Cezar inaugura um dos mais modernos Complexos da Saúde do Brasil em Santana de Parnaíba

 

A nova unidade de saúde vai proporcionar mais eficiência e agilidade no sistema de saúde de Santana de Parnaíba

 

DCIM100MEDIADJI_0615.JPG

 

Com o objetivo de otimizar os serviços públicos oferecidos na área da saúde, o Prefeito de Santana de Parnaíba, Elvis Cezar, inaugurou o Complexo da Saúde. Diversas pessoas, entre representantes do executivo e legislativo municipal e profissionais ligados a área médica que atuam na rede pública, além de moradores estiveram presentes para conhecer as dependências da nova unidade.

 

Localizado no bairro Jardim Frediani, em frente ao Complexo da Educação e ao lado do Complexo Hospitalar Santana de Parnaíba, o Complexo da Saúde tem mais de 6 mil m², onde a população terá a disposição a nova UBS Álvaro Ribeiro, os Centros de Especialidades Odontológicas e Funcional Integrado em Saúde, o Centro de Saúde da Mulher Parnaibana, Farmácia Todo Dia, Serviço de Atendimento Domiciliar, Vigilâncias Sanitária e Epidemiológica (VISA e VE), Programa Saúde na Escola e a nova sede da Secretaria da Saúde, agilizando os atendimentos e gerando economia com locação de imóveis.

 

Nos últimos sete anos a prefeitura entregou mais de 10 novas unidades de saúde e, em breve, entregará a nova sede do Hospital e Maternidade, com capacidade para 200 leitos.

Créditos:

Fotos: Marcio Koch / Fabiano Martins

Texto: Renato Menezes Mtb 54.101

Legenda 01: Prefeito Elvis Cezar, com autoridades da cidade, durante a inauguração do Complexo da Saúde.

 

Legenda02: Prefeito Elvis Cezar, com a placa de inauguração do Complexo da Saúde

 

Legenda 03: Elvis Cezar com os profissionais da saúde na inauguração

 

Legenda 04: Fotos aéreas do Complexo da Saúde

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

22 thoughts on “Prefeito Elvis Cezar inaugura um dos mais modernos Complexos da Saúde do Brasil em Santana de Parnaíba

  • 5 de junho de 2022 em 07:36
    Permalink

    I savour, result in I found just what I was looking for.
    You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day.
    Bye

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 13:59
    Permalink

    If you are going for finest contents like me, only visit
    this web page all the time since it presents feature contents, thanks

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 11:42
    Permalink

    I’m truly enjoying the design and layout of your site. It’s
    a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable
    for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create
    your theme? Excellent work!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 12:15
    Permalink

    Woah! I’m really enjoying the template/theme of this site.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s very hard
    to get that “perfect balance” between usability and visual appeal.
    I must say you have done a very good job with this. In addition,
    the blog loads extremely fast for me on Opera.
    Superb Blog!

    Resposta
  • 7 de abril de 2022 em 00:56
    Permalink

    I really like your blog.. very nice colors & theme.
    Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I’m looking to design my own blog and would like to
    find out where u got this from. many thanks

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 00:24
    Permalink

    I for all time emailed this blog post page to all my associates, because if like to read it
    next my links will too.

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 05:26
    Permalink

    My programmer is trying to convince me to move to .net
    from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.

    But he’s tryiong none the less. I’ve been using Movable-type on various websites for about a year
    and am nervous about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net.

    Is there a way I can import all my wordpress posts into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 02:43
    Permalink

    Hello There. I found your weblog the use of msn. This is an extremely well written article.
    I will be sure to bookmark it and return to read extra of your helpful info.
    Thank you for the post. I will certainly return.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 00:24
    Permalink

    Great post. I used to be checking constantly this blog and
    I am inspired! Very useful info specially the closing section :
    ) I maintain such information a lot. I used to be seeking this
    particular information for a very long time. Thanks and best of luck.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 05:43
    Permalink

    These are truly impressive ideas in about blogging.
    You have touched some fastidious things here. Any way keep up wrinting.

    Resposta
  • 27 de março de 2022 em 22:06
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my weblog thus i
    came to return the want?.I’m trying to find things to improve my site!I suppose its adequate to make use
    of a few of your ideas!!

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 12:36
    Permalink

    I enjoy reading through an article that can make men and women think.

    Also, thank you for allowing me to comment!

    Resposta
  • 4 de novembro de 2021 em 22:30
    Permalink

    My brother recommended I might like this web site.
    He was totally right. This post truly made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

    Resposta