Prefeito Marcos Tonho vai contratar dentistas particulares para zerar fila de espera em Santana de Parnaíba

Para reduzir a espera pelos serviços de odontologia na rede municipal de Santana de Parnaíba, o Prefeito Marcos Tonho vai realizar a contratação de dentistas particulares. A medida acontecerá por meio de edital de chamamento público para o credenciamento de clínicas especializadas em assistência odontológica da cidade que pode ser encontrado no Jornal Oficial do município e no site da prefeitura.

Os atendimentos serão realizados em locais próprios dos profissionais contratados para as seguintes especialidades: dentística, endodontia, odontopediatria, restaurações expectantes e radiologia.

Para participar dos programas de saúde bucal do município, o profissional de odontologia deverá enviar os documentos de credenciamento para seleção imediata até o dia 20/05/2021, no setor de licitações da prefeitura, no Centro Administrativo Bandeirantes, na Avenida Marechal Mascarenhas de Moraes, 1283.

Para obter mais informações, leia o edital de chamamento público de nº 002/2021 que está disponível na página 4 da edição 383 do Jornal Imprensa Oficial da Prefeitura de Santana de Parnaíba e no site através do link: https://www.santanadeparnaiba.sp.gov.br/secretarias/compras/chamamento_compras.html.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

21 thoughts on “Prefeito Marcos Tonho vai contratar dentistas particulares para zerar fila de espera em Santana de Parnaíba

  • 5 de junho de 2022 em 08:29
    Permalink

    Nice weblog here! Additionally your site quite a bit up fast!

    What host are you using? Can I am getting your associate hyperlink on your host?
    I desire my site loaded up as quickly as yours lol

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 10:25
    Permalink

    hi!,I like your writing very a lot! percentage we be in contact extra approximately your article on AOL?
    I need an expert on this area to unravel my problem.
    Maybe that is you! Taking a look forward to peer you.

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 10:06
    Permalink

    It’s amazing to go to see this site and reading the views of all mates regarding this
    piece of writing, while I am also zealous of getting know-how.

    Resposta
  • 10 de maio de 2022 em 03:00
    Permalink

    Hey there are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you need
    any coding knowledge to make your own blog? Any help would
    be really appreciated!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 15:25
    Permalink

    Currently it sounds like Movable Type is the top blogging platform available
    right now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 21:00
    Permalink

    What’s up, after reading this amazing paragraph i am also delighted to share my familiarity here with friends.

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 20:01
    Permalink

    Hello there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout
    out and tell you I genuinely enjoy reading through your posts.

    Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal
    with the same topics? Thanks a ton!

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 03:35
    Permalink

    Excellent blog here! Also your website loads up very fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate link to your
    host? I wish my site loaded up as fast as yours lol

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 07:11
    Permalink

    I blog frequently and I genuinely thank you for your content.
    The article has truly peaked my interest. I’m going to take a note of
    your blog and keep checking for new information about once a week.
    I opted in for your Feed as well.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 21:25
    Permalink

    Hi! I just would like to offer you a huge thumbs up for the great info you have got right here on this post.
    I will be coming back to your site for more soon.

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 23:42
    Permalink

    It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time
    to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting
    things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I want to read more things about it!

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 19:31
    Permalink

    Hi there, all is going sound here and ofcourse every one is
    sharing information, that’s actually good, keep up
    writing.

    Resposta
  • 1 de abril de 2022 em 16:26
    Permalink

    Generally I do not learn article on blogs, however I wish to say that this write-up very
    compelled me to take a look at and do so!
    Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great post.

    Resposta
  • 25 de março de 2022 em 21:37
    Permalink

    Hello, I do think your site may be having web