Programa de apoio a pequenos negócios está com inscrições abertas

 

 

Uma parceria do Sebrae com a Fipe (Fundação Instituto de Pesquisas Econômicas) deu origem ao Programa de Desenvolvimento Local (PDL), que visa apoiar os pequenos negócios nesse momento de crise e desafios enfrentados pelo segmento devido à pandemia do novo coronavírus.

 

Em Barueri, a Secretaria de Indústria, Comércio e Trabalho (SICT) e o Sebrae Aqui estruturaram um conjunto de soluções de intervenção, oferecendo uma assessoria especializada para auxiliar e potencializar a força de vendas, o crédito e a gestão.

 

Além disso, empresas de porte ME (Microempresa Individual) e EPP (Empresa de Pequeno Porte) poderão ser contempladas pelo Programa ALI (Agentes Locais de Inovação), que oferece acompanhamento gratuito para implementação de soluções de inovação focadas no aumento da produtividade.

 

Oficinas

As oficinas são gratuitas, on-line e exclusivas para Pessoa Jurídica (PJ). Serão abordados sete temas diferentes, sendo um a cada encontro virtual com duração de duas horas cada, sempre das 19 às 21h. Mas atenção: para participar é necessário inscrever-se em todas as oficinas.

 

A inscrição deve ser feita por meio de um link. Para ter acesso a ele é só adicionar o número (11) 97587-9356 ao WhatsApp e enviar mensagem solicitando. Os interessados devem correr, pois a primeira aula será no dia 24 de novembro.

 

DATA DADOS HORÁRIO TEMA
24/11/2020 On-line e Gratuita 19h às 21h Inovando nas vendas: físicas e digitais
25, 26, 27 e 30/11 On-line e Gratuita 19h às 21h Experiência de compra do cliente
02/12/2020 On-line e Gratuita 19h às 21h Conheça o crédito certo para o seu negócio
03/12/2020 On-line e Gratuita 19h às 21h Proteja o caixa da sua empresa
07, 08, 09, 10/12 On-line e Gratuita 19h às 21h Inbound Marketing
15/12/2020 On-line e Gratuita 19h às 21h Negociando com fornecedores e clientes
16/12/2020 On-line e Gratuita 19h às 21h Entendendo seus direitos: Planejamento Trabalhista

 

 

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

21 thoughts on “Programa de apoio a pequenos negócios está com inscrições abertas

  • 4 de junho de 2022 em 17:33
    Permalink

    Hello, i believe that i noticed you visited my weblog thus i
    got here to return the favor?.I am trying to to find issues to improve my website!I suppose its adequate to use some of your ideas!!

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 07:49
    Permalink

    Hi there! This post couldn’t be written much better! Looking at this article reminds me of
    my previous roommate! He continually kept talking about this.
    I most certainly will send this article to him.
    Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

    Resposta
  • 10 de maio de 2022 em 02:44
    Permalink

    Hello, i feel that i saw you visited my weblog so i came to go back the desire?.I’m trying to in finding issues to improve my
    web site!I suppose its adequate to make use of a few of your concepts!!

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 10:22
    Permalink

    I blog often and I really appreciate your information. This great article has truly peaked my interest.

    I will book mark your site and keep checking for new
    information about once a week. I subscribed to your Feed too.

    Resposta
  • 7 de abril de 2022 em 00:13
    Permalink

    I’m not sure why but this site is loading very slow for
    me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my
    end? I’ll check back later on and see if the problem still exists.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 13:09
    Permalink

    Thank you a lot for sharing this with all folks you actually understand
    what you’re speaking approximately! Bookmarked. Kindly also discuss with my website =).
    We can have a hyperlink alternate agreement between us

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 22:50
    Permalink

    At this time it sounds like Expression Engine is the best blogging platform available right now.
    (from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 11:07
    Permalink

    If you wish for to take a good deal from this article then you have to apply these methods to your won website.

    Resposta
  • 3 de abril de 2022 em 10:36
    Permalink

    Can I just say what a comfort to uncover an individual who genuinely understands what they are discussing over the internet.

    You definitely know how to bring a problem to light and make it important.
    A lot more people have to look at this and understand this side of the story.
    I was surprised that you are not more popular since you most certainly possess the
    gift.

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 14:25
    Permalink

    Aw, this was an incredibly nice post. Taking the time and actual effort to make
    a top notch article… but what can I say… I put things off a whole lot and don’t seem to get anything done.

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 11:29
    Permalink

    If you would like to improve your familiarity simply keep visiting this
    website and be updated with the most up-to-date information posted here.

    Resposta
  • 27 de março de 2022 em 07:23
    Permalink

    Asking questions are really pleasant thing if you are not understanding something
    completely, except this paragraph offers fastidious understanding even.

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 09:38
    Permalink

    Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords
    but I’m not seeing very good results. If you know of any please share.

    Cheers!

    Resposta