Santana de Parnaíba esta na fase verde do Plano São Paulo

Santana de Parnaíba esta na fase verde do Plano São Paulo

OPrefeito de Santana de Parnaíba Elvis Cezar, na última sexta-feira(09), anunciou, por meio de uma live nas redes sociais, que a cidade de Santana de Parnaíba avançou para a fase verde do Plano São Paulo. Com isso os comércios locais, poderão atender com a capacidade de até 60%.Bares, restaurantes, academias, salões de belezas e similares poderão funcionar com horário estendido por até 12h, sendo o prazo máximo para o funcionamento até as 23h.Alémdisso, os protocolos de segurança continuam sendo obrigatóriospara uso pessoal, como deixar a disposição nos estabelecimentos álcool gel e realizar a medição da temperatura e funcionários e clientes só poderão adentrar o estabelecimento usando máscara.

Em seu pronunciamento, o prefeito relatou as importantes ações que a cidade realizou nesta pandemia, como a entrega de marmitexpara as famíias cadastradas que, na última semana, chegou a marca de 2 milhões de marmitas entregues, além dos 212 mil kits de alimento saudável, composto por frutas e verduras e outros itens, que são entregues semanalmente para auxiliar as famílias, o Disque Medicamentos, os hospitais de campanhas implantados, entre outras.

No final do seu pronunciamento, o prefeito Elvis agradeceu o apoio de toda a população que tem sido fundamental neste momento e entendendo a importância das ações preventivas contra o coronavírus.

Por favor deixe seu like ou compartilhe:

18 thoughts on “Santana de Parnaíba esta na fase verde do Plano São Paulo

  • 5 de junho de 2022 em 02:25
    Permalink

    I know this site presents quality depending articles or reviews
    and additional stuff, is there any other web site which offers these kinds of data in quality?

    Resposta
  • 4 de junho de 2022 em 09:59
    Permalink

    Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it’s truly informative.
    I am going to watch out for brussels. I’ll be grateful if you
    continue this in future. Many people will be benefited from your writing.

    Cheers!

    Resposta
  • 16 de maio de 2022 em 06:41
    Permalink

    Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was extremely
    long) so I guess I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying
    your blog. I too am an aspiring blog blogger but I’m still
    new to everything. Do you have any recommendations for rookie blog writers?
    I’d genuinely appreciate it.

    Resposta
  • 11 de maio de 2022 em 11:22
    Permalink

    You really make it appear really easy together with your presentation but I in finding this matter to be really
    something which I think I would by no means understand.

    It seems too complex and extremely vast for me. I am having
    a look forward to your subsequent put up, I’ll attempt to get the cling
    of it!

    Resposta
  • 9 de maio de 2022 em 21:22
    Permalink

    Hurrah! Finally I got a webpage from where
    I know how to in fact take valuable data concerning my study and knowledge.

    Resposta
  • 10 de abril de 2022 em 08:28
    Permalink

    Have you ever thought about publishing an e-book or guest authoring on other sites?
    I have a blog centered on the same information you discuss and
    would love to have you share some stories/information. I know my audience would appreciate your work.
    If you’re even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.

    Resposta
  • 7 de abril de 2022 em 04:12
    Permalink

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I
    am impressed! Extremely helpful info specially the last part :
    ) I care for such info a lot. I was seeking this certain information for a long time.
    Thank you and good luck.

    Resposta
  • 6 de abril de 2022 em 07:29
    Permalink

    Hey would you mind letting me know which hosting company you’re using?

    I’ve loaded your blog in 3 different internet browsers and I must say this blog
    loads a lot faster then most. Can you recommend a
    good hosting provider at a reasonable price? Many thanks, I appreciate it!

    Resposta
  • 5 de abril de 2022 em 06:36
    Permalink

    I all the time used to read piece of writing in news papers but now as I am a user of internet thus from now I am using net for articles, thanks to web.

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 22:47
    Permalink

    This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post.
    Also, I have shared your site in my social networks!

    Resposta
  • 4 de abril de 2022 em 10:55
    Permalink

    Hmm it looks like your blog ate my first comment (it was extremely long) so I guess I’ll just sum it up what I had
    written and say, I’m thoroughly enjoying your blog. I too
    am an aspiring blog blogger but I’m still new to
    the whole thing. Do you have any helpful hints for beginner blog
    writers? I’d definitely appreciate it.

    Resposta
  • 2 de abril de 2022 em 14:22
    Permalink

    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I’ve truly enjoyed browsing your blog
    posts. After all I will be subscribing to your feed and
    I hope you write again very soon!

    Resposta
  • 26 de março de 2022 em 13:12
    Permalink

    I like what you guys are usually up too. Such clever work and reporting!
    Keep up the good works guys I’ve included you
    guys to my blogroll.

    Resposta